شبکه سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: باند سارقان حرفه‌ای خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خودرو در ارومیه شناسایی و منهدم شد.

سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان ارومیه بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت سه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: متهمان در بازجویی تخصصی پلیس به ۱۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.
سردار جهانبخش اضافه کرد: در این خصوص سه سارق و یک مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
وی در ادامه پیشگیری اجتماعی را به عنوان رویکردی اثربخش در مبارزه با سرقت دانست و بیان کرد: در جرایمی چون سرقت، رویکرد پلیس، رویکردی قاطع در برابر سارقان است که با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، بازخوردهای بسیار مهمی در مهار و کاهش آن در استان ایجاد شده است.
شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است و همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق سامانه۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha