۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 84820557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت‌های اماراتی در خاک روسیه می‌مانند

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲
کد خبر: 84820557
شرکت‌های اماراتی در خاک روسیه می‌مانند

تهران-ایرنا- احمد سعید الکتبی رئیس بخش اقتصادی سفارت امارات متحده عربی در مسکو گفت شرکت‌های اماراتی قصد ترک خاک روسیه را ندارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، احمد سعید الکتبی، رئیس بخش اقتصادی سفارت امارات متحده عربی در مسکو گفت: شرکت‌های اماراتی در شرایط فعلی قصد ترک بازار روسیه را ندارند.

این دیپلمات گفت: ما روابط خوبی با روسیه داریم و شرکت‌های تجاری امارات همگام با دولت این کشور قصد ترک خاک روسیه را ندارند.

الکتبی گفت امارات به دنبال تقویت همکاری با روسیه است. وی خاطرنشان کرد: ما بسیار خوشحالیم که بسیاری از شرکت های روسی در خاک امارات متحده عربی حضور پیدا می‌کنند و ما همچنان مشتاق توسعه بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی با روسیه هستیم.

پیش از این دولت روسیه اعلام کرده بود که به دنبال سرمایه گذاری و افزایش مبادلات اقتصادی با امارات است. 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اخیرا در نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا گفت: مسکو در حال بررسی امضای توافق‌نامه هم‌افزایی اقتصادی با امارات و نیز امضای توافق‌نامه‌های تجارت آزاد با مصر و اندونزی و ایران است.

وی گفت دولت روسیه در حال تلاش برای کاهش اثر تحریم‌های غرب علیه روسیه بر زندگی شهروندانش است.

امارات بزرگ‌ترین شریک تجاری روسیه در شورای همکاری است که 55 درصد مبادلات تجاری این کشورها با روسیه را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha