۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 84820518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار: شهرستان سلسله متکدی بومی ندارد

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱
کد خبر: 84820518
معاون فرماندار: شهرستان سلسله متکدی بومی ندارد

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار سلسله گفت: متکدی بومی در سطح این شهرستان وجود ندارد و چند متکدی غیربومی شهر الشتر نیز باید جمع آوری شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله زمانیان روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی با سه دستور کار اقدامات اجرایی رفع فقر مطلق، ساماندهی متکدیان و امور جوانان افزود: براساس قانون، تکدی گری جرم است و خوشبختانه در سطح شهرستان موردی از این مساله نداریم و می توانیم ادعا کنیم شهرستانی بدون متکدی هستیم.

وی تصریح کرد: اما در سطح شهر الشتر چند مورد از متکدیان غیربومی وجود دارد که از مردم شهرستان درخواست داریم در زمینه مبارزه با تکدی گری نهادهای متولی را یاری کرده و ادارات بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد و نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام کنند.

معاون سیاسی فرماندار سلسله همچنین گفت: اداره ورزش و جوانان باید نسبت به تهیه شناسنامه امور جوانان شهرستان، حاوی مسائل و مشکلات این حوزه اقدام کنند.

زمانیان اظهار داشت: جوانان از مهمترین سرمایه های اجتماعی کشور هستند که باید از ظرفیت آنها در مسیر تولید و پیشرفت جامعه استفاده شود، بنابراین اداره ورزش و جوانان باید به عنوان متولی و دستگاه ذیربط نسبت به کار فرهنگی، شناخت و مطالعه دقیق اقدام و شناسنامه امور جوانان را تهیه کند.

وی همچنین با تاکید بر ارائه آمار دقیق افراد طبقه محروم توسط دستگاه های ذیربط، ادامه داد: یکی از اولویت های دولت سیزدهم شناسایی افراد محروم و رفع فقر مطلق در جامعه است که در این راستا بنابر دستورالعمل های مربوطه اقدامات لازم در دست انجام است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha