فعالیت میز خدمت سازمان امور اداری و استخدامی کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد

کرمانشاه- ایرنا- در آستانه بیست‌ و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور نماینده تام الاختیار این سازمان روز چهارشنبه در کرمانشاه آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش ایرنا؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در بازدید از محل این میز خدمت گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان کرمانشاه نمایندگان تام الاختیار سازمان اداری و استخدامی کشور برای رسیدگی به سوالات و مشکلات مردم در حوزه اداری و استخدامی در این سازمان در قالب میز خدمت مستقر هستند.

«حبیب الله وفایی» افزود: مردم استان از روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر با مراجعه به میز خدمت سازمان اداری و استخدامی کشور مستقر در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به آدرس کارمندان ایستگاه دوم مراجعه کنند و سوالات و مشکلات خود را در این حوزه به کارشناسان مربوطه برای ثبت در سامانه ارایه نمایند و با دریافت کد رهگیری که بعد از ثبت درخواست دریافت می نمایند از روند انجام کار خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۸ سازمان وادارات دولتی استان کرمانشاه نیز به منظور رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم میزهای خدمت ارتباطات مردمی تشکیل داده اند.

رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، فردا (پنجشنبه) به همراه تعدادی از وزرا، معاونین وزرا و مسوولان کشوری به کرمانشاه سفر خواهد کرد.

دیدار عمومی با مردم استان در ورزشگاه ۶ هزار نفری امام خمینی (ره)، حضور در نشست شورای اداری، حضور در شورای اشتغال و گفت و گو و دیدار با مردم سرپل‌ذهاب از جمله برنامه‌های سفر رییس جمهور به کرمانشاه است.  

استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

مردم استان کرمانشاه که متشکل از برادران اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق هستند در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha