رییس سازمان بسیج: جهادگران بسیجی پیشگامان تحقق دولت اسلامی هستند

سمنان- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تحقق دولت اسلامی به عنوان مهم‌ترین مرحله از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود که در این راه جهادگران بسیجی پیشگامان تحقق دولت اسلامی هستند.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش سرگروه های جهادی استان سمنان که در محل سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب ، پیروزی انقلاب را آغاز تحول بزرگ جهانی، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از رای ملت ایران را به عنوان مرحله دوم و پس از آن، تحقق دولت اسلامی و شکل گیری جامعه مهدوی، تمدن نوین اسلامی و ورود به مرحله جهانی انقلاب اسلامی را از مراحل بعدی در راستای رسیدن به تحول بزرگ جهانی عنوان کردند.

وی ادامه داد: تاریخ انقلاب به گام اول و دوم تقسیم می‌شود و از ۲۳ بهمن ۹۷ آغاز گام دوم را شاهد هستیم که با درایت مقام معظم رهبری، سند راهبردی بیانیه گام دوم صادر شد. 

سلیمانی با بیان اینکه، سند راهبردی بسیج از بیانیه گام دوم نگارش شده است، اظهار داشت: چهار ویژگی در گام دوم توسط مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مطرح شد که شامل تکیه بر توان جوانان انقلابی، امید به موفقیت و باور ما می‌توانیم، داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی و جهش در پیشرفت است. 

وی خاطرنشان کرد: احداث مسکن برای محرومان، طرح آبخیز تا جالیز، طرحهای اقتصاد مقاومتی، استقرار واحد تولید انرژی در منازل، احداث جاده های روستایی، طرح همگام با کشاورز، بسیج جامعه پزشکی و طرح های دیگر که با اجرای گسترده این طرح‌ها، بدون شک حرکت عمومی در بخش‌های مختلف رقم می‌خورد. 

سلیمانی اضافه کرد: تحقق دولت اسلامی به عنوان مهمترین مرحله از نظام شناخته می‌شود که در صورت عدم شکل گیری تمدن اسلامی، شکل گیری تمدن نوین دور از ذهن است.

رییس سازمان بسیج: جهادگران بسیجی پیشگامان تحقق دولت اسلامی هستند

وی بیان کرد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید کشورهای مسلمان در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در این راستا الگویی همچون جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مسلمان پیاده شود و حکومت در ملت های منطقه، اسلامی شود.

سلیمانی تصریح کرد: پرچم فرهنگ در دست جهادگران است که طلیعه داران سپاه عشق و محبت هستند و وجود این جهادگران بسیجی افتخار بزرگی است که نشان می‌دهد همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات وجود دارد که در صورت دارا بودن برنامه منسجم و فعال در کوتاه مدت مشکل حل می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: جمهوری اسلامی نظام مردم سالار و عدالت‌ گستر است و با هیچ بن بستی مواجه نیست و گروه‌های جهادی نیز این فعالیت را دنبال می‌کنند که در این زمینه با آگاهی از توان گروه‌های جهادی و شکوفا شدن این توانمندی ها، می‌توان منطقه و کشور را تحت تاثیر قرار دهد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha