۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبر: 84820077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک سوم مصرف برق استان مرکزی مربوط به بخش صنایع است

اراک - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مرکزی گفت: یک سوم مصرف برق این استان مربوط به بخش صنایع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن میرزاخانی» روز چهارشنبه در نشست کمیته مدیریت مصرف استان مرکزی در اراک، افزود: صنایع همکاری و تعامل خوبی در مدیریت مصرف دارند اما همچنان تداوم مدیریت مصرف برق در این بخش ضروری است.

وی بیان کرد: با تدابیری که در حوزه همکاری صنایع برای مدیریت مصرف برق اتخاذ شده، فعالان این بخش می‌توانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مرکزی ادامه داد: شرکت ایرالکو موظف است ۱۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر برای تامین برق خود ایجاد کند و توجه به این مهم امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم در این نشست گفت: تمام ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به سال گذشته و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری نسبت به روز جاری کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه می شوند. 

«محمود محمودی» افزود: ادارات باید بر اساس مصوبه هیات وزیران مولدهای اضطراری خود را در ساعات پیک وارد مدار کنند.

وی اظهار داشت: انتظار است مشترکین چاه‌های آب کشاورزی در ساعات ۱۳ تا ۱۸ باید با خاموش کردن موتور چاه آب کشاورزی، با شرکت توزیع برق همکاری کنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی اضافه کرد: تعطیلی اصناف در ساعات ۱۳ تا ۱۷ نیز امری ضروری است و در ساعات فعالیت نیز باید مصارف غیرضروری خود را کاهش دهند.

استان مرکزی با بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۷۷۷ هزار مشترک برق است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha