۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84820024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح عمرانی  ترافیکی و ورزشی در کرج آماده بهره برداری شد

کرج - ایرنا - سرپرست شهرداری کرج اعلام کرد: همزمان دهه ولایت و امامت پنج طرح عمرانی ترافیکی ، ورزشی و تفریحی در این کلانشهر آماده بهره برداری شده است.

به گزارش ایرنا، منوچهر غفاری روز چهارشنبه  به خبرنگاران گفت:  آماده سازی قطعه  سوم کنارگذر مهرشهر به طول تقریبی  یک هزار و ۷۵۰ متر با اعتباری  بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان از جمله طرح هایی است که در روان سازی ترافیک جنوب کرج تاثیر گذار است.

وی  اظهار داشت: روند تکمیل طرح های نیمه تمام با حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش مدیران و کارکنانِ خدوم مجموعه شهرداری کرج سرعت بیشتری گرفته و در هر یک از ایامِ نیمه دوم دهه ولایت کامِ شهروندان کرجی  را با افتتاحِ یک طرح  عمرانی شیرین خواهیمکرد.
غفاری ، آماده سازی زمین چند منظوره ورزشی واقع در پارک دانایی اسلام آباد به مساحتِ پنج  هزار مترمربع و اعتبار پنج  میلیارد تومان  را یکی دیگر از طرح های  آماده بهره برداری دانست و افزود: این مجموعه شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پارکینگ مستقل می باشد که مطابق با استانداردهای روز در یکی از محلاتِ کم برخوردار شهر احداث شده است.
این مسوول از افتتاحِ پارک سه هزار مترمربعی ماندانا در بلوار استقلال عظیمیه  کرج در دهه ولایت خبر و ادامه داد: مسیر پیاده روی، ستِ تندرستی، امکانات بازی کودکان و مبلمان و روشنایی مناسب از امکانات این مجموعه است.

سرپرست شهرداری کرج پارک های سراج و روستانژاد به ترتیب در محلات کم برخوردار نوروز آباد و ترک آباد منطقه ۲ این کلانشهر را دیگر طرح های  آماده افتتاح برشمرد که در کنار سه طرح فوق الذکر طی روزهای ۲۲ الی ۲۶ تیر و همزمان با ایام دهه ولایت و پیش از عید سعید غدیر خم تقدیم شهروندانِ گرامی خواهند شد.
وی عنوان کرد: طبق مصوبه و تاکید شورای شهر، امسال ۳۰ پارک محله ای و چندین طرح و پروژه عمرانی در محلات مختلف با رویکرد محله ای و محرومیت زدایی آماده بهره برداری خواهند شد که در همین راستا تلاش برای تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در جریان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha