دولت انقلابی با تمام توان در راستای کاهش مشکلات مردم گام بر می‌دارد

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردمی سازی یارانه ها و جراحی اقتصادی اقدامی بسیار هوشمندانه است و کاهش مشکلات مردم در این مسیر مهمترین برنامه دولت به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر افزود: امروز دولت مردمی سیزدهم به صورت جهادی وارد میدان شده و این کار بزرگ جراحی اقتصادی را با برنامه ریزی مناسب اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با همراهی مردم و تلاش دولت این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

پورات گفت: یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ایجاد اشتغال، مسکن و حل مسائل و مشکلات درمانی جانبازان بویژه برای جانبازان شیمیایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ارائه‌ تسهیلات بانکی و رفاهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگر، خدمات نظام وظیفه‌ای، پرداخت شهریه به دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسه های آموزش عالی طبق قانون در راستای حمایت از جامعه‌ هدف واجد شرایط را از دیگر اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری‌ و فداکاری شهیدان و از خودگذشتگی جانبازان، آزادگان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم افزود: در یکسال گذشته با توجه به نگاه ویژه استاندار بوشهر اقدامات شایسته‌ای در راستای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم این قشر در استان بوشهر  انجام شده و باید بیش‌ از پیش در راستای ارائه خدمات شایسته و درخور شأن به این قشر تلاش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha