بیش از ۲۷۰ نفر عوامل رسانه‌ای سفر رئیس جمهور به کرمانشاه را پوشش خبری می‌دهند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم در استان، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۲۷۰ نفر از اهالی رسانه‌های استان این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

«عبدالله الماسی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد حدود ۷۰ نفر را خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و نشریات استان و مابقی هم عوامل بخش های مختلف خبر، تولید و پشتیبانی صدا و سیما هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از سفر توسط صدا و سیما به صورت زنده از شبکه های مختلف پخش می شود، گفت: تدابیر لازم برای پوشش خبری این سفر اندیشیده شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در ادامه از همکاران رسانه ای خواست برای اطلاع رسانی مناسب و بهره گیری بیشتر از این سفر ویژه و مهم برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند.

الماسی با قدردانی از همکاری و تعامل تمام خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و اهالی رسانه استان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی، افزود: اطلاع رسانی شفاف، دقیق و به موقع سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت باتوجه به فشردگی و یک روزه بودن این سفر بسیار مهم است و از این رو استانداری کرمانشاه بسترهای لازم برای اطلاع رسانی خوب و مناسب اهالی رسانه را فراهم کرده است.

وی در ادامه به برنامه های سفر نیز اشاره کرد و گفت: دیدار عمومی با مردم استان در ورزشگاه ۶ هزار نفری امام خمینی (ره)، حضور در نشست شورای اداری، حضور در شورای اشتغال و گفت و گو و دیدار با مردم سرپل‌ذهاب از جمله برنامه‌های سفر رییس جمهور به کرمانشاه است.  

وی به حضور وزرا و معاونین رییس جمهور در شهرستان های استان نیز اشاره کرد و افزود: «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد و «عیسی زارع‌پور» و سید «احسان خاندوزی» وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان های سرپل‌ذهاب و سنقر می روند. 

به گفته وی «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد. 

وی اظهار کرد: سید «جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد و سید «عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می کند. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه افزود: «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می رود و سید «امیرحسین قاضی‌زاده» هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد. 

الماسی افزود: «سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد و «احمد وحیدی» وزیر کشور نیز فردا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد. 

وی اظهار کرد: همچنین در این سفر «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید «رضا تقوی» عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز فردا به کرمانشاه سفر می کنند و مسایل و مشکلات حوزه تخصصی خود را در استان پیگیری می کنند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

مردم استان کرمانشاه که متشکل از برادران اهل تشیع، اهل تسنن و اهل حق هستند در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

اخبار مربوط به بیست و هشتمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کرمانشاه را می توان در پرونده خبری به آدرس کرمانشاه؛ سفر استانی رییس جمهور در ایستگاه بیست و هشتم پیگیری کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha