۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۷
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84819545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار:۵۰ روستا در استان مرکزی از تنش آبی خارج شدند

ساوه - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ۵۰ روستا در این استان بنا بر تمهیدات اندیشیده شده در حوزه تامین آب آشامیدنی از شرایط تنش آبی خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» روز سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه تامین آب آشامیدین استان علیرغم کمبود بارش در سال ۱۴۰۱ و کاهش ذخیره سدها، خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد روستاهای دارای تنش آبی ۵۰ روستا کاهش یافت.

وی بیان کرد: برخی روستاها در مرز تنش آبی هستند که با تامین مجوزهای موردنیاز و  همراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نگرانی از بابت تامین آب شرب وجود ندارد.

استاندار مرکزی گفت: محور دسترسی به ورودی شهرستان زرندیه از محدوده پرندک به سمت زاویه مورد بازدید قرار گرفت که به لحاظ زمانی و مطالبه مردم، پروژه بسیار عقب است.

وی افزود: بنا بر هماهنگی با شرکت تولیدکننده، قیر موردنیاز برای این پروژه تامین و در حوزه راهداری کار آغاز خواهد شد، در بخش شهرداری نیز تمهیداتی برای افزایش درآمد اندیشیده شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: اصلاح هندسی محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه مهمترین مطالبه مردم بوده که با توجه به تردد زیاد، مهاجرت پذیری و استقرار صنایع باید نسبت به تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها اقدام کرد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: ساختمان بخشداری خرقان در  مراحل تکمیلی احداث بوده که خوشبختانه همراهی مردم و خیرین در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری در شهرستان زرندیه بسیار پایین است اما عدم توازن در توسعه در این منطقه مشهود بوده که ریشه بلند مدتی دارد و باید برطرف شود.

مخلص‌الائمه شرایط کرونا را در حال تغییر و شکننده توصیف کرد و گفت: شهروندان می‌توانند ۶ ماه پس از تزریق سومین دز واکسن برای دز چهارم مراجعه کنید و برای ثابت ماندن  شرایط بیماری باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام جدی صورت گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha