۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84819528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: دغدغه ورزشکاران باید رفع شود

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبر: 84819528
استاندار کردستان: دغدغه ورزشکاران باید رفع شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان ضمن تجلیل از «محمدمبین عظیمی» ورزشکار کردستانی و مدال‌آور طلای کشتی آزاد مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: دغدغه‌های ورزشکاران و صاحبان باشگاه‌ها و تیم‌داران باید رفع شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر سه‌شنبه در آیین تجلیل از محمدمبین عظیمی، مدال آور مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزش و ورزشکاران استان به کار می‌گیریم و در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: لیاقت و شایستگی جوانان کردستانی برای فتح قله‌های افتخار در ورزش بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است و امیدوارم در آینده شاهد قهرمانی های بیشتر ورزشکاران در مسابقات جهانی و المپیک باشیم.

استاندار کردستان یادآور شد: کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشی در عرصه‌های مختلف ورزشی مایه افتخار برای همه مردم کشور و استان است و امیدوارم که این دست از افتخارآفرینی‌ها در صحنه‌های ورزشی استمرار داشته باشد.

زارعی کوشا ادامه داد: کسب مدال طلای کشتی آزاد در مسابقات آسیایی توسط کشتی‌گیر سقزی علاوه بر افتخارآفرینی می‌تواند یک عامل انگیزشی برای دیگر جوانان و نوجوانان باشد. 

محمدمبین عظیمی در دیدار پایانی مسابقات منامه بحرین، حریف قزاق خود را با نتیجه هفت بر صفر شکست داد و با شایستگی صاحب گردن آویز طلای قهرمانی آسیا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha