شورای نگهبان در انتخابات، اعمال سلیقه نمی‌کند

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان  در بخش انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نهایت دقت و  جدیت را دارد و برای سالم سازی  این نهادها اعمال سلیقه نمی‌کند.

علی  حدادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد  عملکرد شورای نگهبان گفت: این شورای جایگاه ویژه و قانونی در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی داردپ حفاظت از نظام مسئولیت اصلی شورای نگهبان است که به درستی از عهده این امر مهم بر آمده است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  مهمترین وظیفه شورای نگهبان را جلوگیری از نفوذ در بدنه حاکمیت دانست و گفت: این شورای در بخش انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نهایت دقت و جدیت را دارد و برای سالم سازی این نهادها اعمال سلیقه نمی‌کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ با اشاره به نظارت شورای نگهبان در بخش تقنینی هم گفت: این نهاد  وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و ارتباط نزدیک و هماهنگی با مجلس شورای اسلامی دارد و در بخش نظارتی مسوولیت خود را به درستی انجام می دهد.

وی با اشاره به اصل ۹۹ قانون اساسی گفت: شورای نگهبان نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری, ریاست جمهوری, مجلس شورای اسلامی و مراجعه به آرا عمومی و همه پرسی را بر عهده دارد  که نشان دهنده جایگاه رفیع این شورای را در حاکمیت نظام اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha