۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 84819412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غدیرانه رایگان باغ کتاب/ اجرای هنرمندان «عصرجدید» و «خندوانه» تا کنسرت زند وکیلی

تهران- ایرنا- «باغ کتاب» همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح خود، پنج‌شنبه، ۲۳ تیرماه مهمان جشن‌ عیدهای بزرگ قربان و غدیر به صورت رایگان است.

به گزارش ایرنا، باغ کتاب تهران پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۲ میزبان جشن‌ عیدهای بزرگ قربان و غدیر و پنجمین سالگرد افتتاح این مجموعه است.

برنامه های متنوع جشن بزرگ «باغ کتاب» از صبح تا شب شامل «قصه‌خوانی با موضوع غدیر» از ساعت ۱۱ تا ۱۲، نمایش عروسکی، خیمه‌ شب بازی، اجرای بازی‌های گروهی، ایستگاه نقاشی میدانی کودکان، کارگاه ساخت عروسک‌های نمایشی و ... ساعت ۱۲ تا ۱۷، آزمایش‌های شگفت‌انگیز علمی ساعت ۱۷ تا ۱۸، اجرای برنامه‌ ویژه‌ی کودکان با حضور خاله گلی و مل‌مل ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ است.

غدیرانه رایگان باغ کتاب/ اجرای هنرمندان «عصرجدید» و «خندوانه» تا کنسرت زند وکیلی

اجرای آواز با حضور آرتین شاه‌کلاهی، خواننده‌ی نوجوان برنامه‌ی تلویزیونی «عصر جدید» ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۱۹،  اجرای برنامه‌ ویژه‌ی کودکان با حضور خاله گلی و مل‌مل ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰، اجرای نمایش ورزش‌های باستانی با حضور گروه «پهلوانک‌های ایران‌زمین»، گروه فینالیست «عصر جدید» ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰، استندآپ کمدی، با اجرای امیر کربلایی‌زاده و محمدحسین توسلی، فینالیست مسابقه‌ی استندآپ کمدی برنامه‌ی تلویزیونی «خندوانه» ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ و کنسرت موسیقی علی زندوکیلی از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از دیگر برنامه های این جشن است.

مهمانان می توانند از ورودی اصلی «باغ کتاب» در این مجموعه حاضر شده و در جشن بزرگ غدیر شرکت کنند، ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha