ایجاد مناسبتهای دفاع مقدس در شهرستانهای استان اصفهان ضروری است

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ایجادمناسبتهای دفاع مقدس در شهرستانهای مختلف استان اصفهان علاوه بر مناسبتهای ملی بمنظور زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در جامعه ضروری است و مورد تاکید قرار دارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان نثاری روز سه شنبه در چهارمین جلسه هیات مدیره موزه دفاع مقدس اصفهان در استانداری افزود: در این راستا فرمانداران شهرستانها باید به شناسایی مناسبتهای خاص شهرستان خود از جمله شهدای شاخص و سرداران شهید بمنظور برگزاری یادواره آنها بپردازند.

وی با تاکید براینکه هیچ امر به معروفی بهتر از زنده نگهداشتن ارزشهای دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا نیست، گفت: باید ترویج این فرهنگ که در سالهای گذشته برای آن اقدامی نشده، هرچه سریعتر انجام شود .

جان نثاری با تاکید بر اینکه مناسبت سازی برای دفاع مقدس یک هنر است، افزود: در حالیکه دشمن هر ساله سعی دارد یک بحران و مناسبت برای کشور ما درست کند باید با مناسبت سازی دفاع مقدس به مقابله با آنها پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین بر احداث هر چه سریعتر یادواره شهدای گمنام در تمامی شهرستانهای استان تا قبل از هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا باید یادمانهای شهدای دفاع مقدس به عنوان مامن و ماوایی برای متدینان و مردم حزب اللهی در دستور کار مسوولان شهرستانها قرار گیرد.

جان نثاری افزود: به هیچ وجه در دوره ای که فرمانداران و مسوولان از جوانان انقلابی و حزب اللهی هستند، پذیرفته نیست که مقبره شهدای گمنام همانند قبرستان بقیع غریب باشند.

سرهنگ محمد رضایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس اصفهان نیز در این جلسه به معرفی کمیته های هشت گانه دفاع مقدس و تعدادی از مناسبت های هفته دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه این جلسه تعدادی از فرمانداران شهرستانهای استان به بیان اقدامات و برنامه های خود درخصوص دفاع مقدس و یادمانهای شهدای گمنام پرداختند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha