۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84819175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۴ اداره در خراسان جنوبی از شرکت برق تذکر گرفتند

بیرجند - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: از آغاز طرح مدیریت مصرف پیک بار تابستان با بازرسی‌ها و کنترل‌های صورت گرفته از ۲۸۳ اداره و سازمان در این استان، تعداد ۱۲۴ دستگاه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های مدیریت مصرف، تذکر دریافت کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ محسن بخشایی از پایش و رصد مصرف برق ادارات توسط گروه‌های بازرسی شرکت برق خبر داد و افزود: سازمان‌ها و ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در خارج از ساعات اداری ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.

وی گفت: با تغییر ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی آنها تاکنون به‌صورت روزانه هشت مگاوات در مصرف برق استان صرفه‌جویی شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اعلام آمادگی کامل صنعت برق استان برای حفظ پایداری شبکه در فصل تابستان افزود: امسال و همزمان با آغاز پیک بار تابستان هیچ گونه خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکین خانگی استان اعمال نشده و امیدواریم با همکاری خوب مشترکین و رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف، روزهای باقیمانده فصل تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

وی همکاری صنایع و صاحبان چاه‌های کشاورزی را خوب توصیف کرد و گفت: پویش ۵=۱ برای مشترکین خانگی، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صنایع، رایگان شدن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق، کاهش ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی ادارات از جمله برنامه‌ها و اقدامات انجام شده به منظور مدیریت مصرف برق استان در پیک بار تابستان بوده است.

بخشایی اظهار داشت: تنظیم کولر گازی روی ۲۴ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز و انتقال استفاده از این دستگاه‌ها به ساعات خنک روز یا پایانی شب از جمله نکات ساده مدیریت مصرف است که مشترکین به‌راحتی و بدون کاستن از آسایش خود می‌توانند به گذر از پیک بار تابستان کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha