۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84818994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سریع‌ترین شناگر ایران: شرکت در مسابقات خارجی نتیجه زحماتم نیست

تهران- ایرنا- سریع‌ترین شناگر کشورمان گفت: شرکت در مسابقات خارجی نتیجه زحماتم نیست چرا که ما باید برای افتخارآفرینی به این رقابت‌ها اعزام شویم.

به گزارش ایرنا، اسامی شناگران منتخب برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از سوی کمیته فنی شنا و کادر فنی تیم اعلام شد تا پس از برپایی اردوی تدارکاتی، ترکیب نهایی ایران مشخص شود. یکی از این شناگران بنیامین قره‌حسنلو سریع‌ترین شناگر ایران است که توانست در انتخابی تیم ملی، جواز حضور در اردو را کسب کند. این شناگر قرار است در ماده ۵۰ متر آزاد به آب بزند.  

قره‌حسنلو در خصوص وضعیت آمادگی خود گفت: شرایط خیلی خوب است. در تمرین هستیم و روز به روز بهتر می‌شویم. بدون حاشیه به مسابقات پیش رو فکر می‌کنم تا بتوانم نتیجه خوبی بدست بیاورم. 

وی ادامه داد: به نتیجه گرفتن در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خیلی خوشبین هستم. رو به جلو پیش می‌روم و فقط به افتخارآفرینی برای ایران فکر می‌کنم.

سریع‌ترین شناگر ایران در مورد حضور نداشتن او در همه مسابقات برون‌مرزی عنوان کرد: به من یاد داده شده اگر در مسابقه‌ای آماده نیستم، در آن شرکت نکنم. ما برای نتیجه گرفتن تمرین می‌کنیم. مسابقات برون‌مرزی برای ما حکم جایزه ندارد. مسوولین ما را اعزام می‌کنند و ما هم باید نتیجه بگیریم. شرکت در مسابقات خارجی نتیجه زحمات ما نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha