۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84818763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درستکار: به ۳۰ سال رفاقت با دبیر افتخار می‌کنم

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84818763
درستکار: به ۳۰ سال رفاقت با دبیر افتخار می‌کنم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: به ۳۰ سال رفاقت با دبیر افتخار می‌کنم. او تمام انرژی‌اش را صادقانه در راه کشتی گذاشته و امیدوارم همانطور که خودش در المپیک قهرمان شد، تیم ملی کشتی ایران نیز در المپیک پاریس روی سکوی قهرمانی برود.

به گزارش ایرنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تشکر از کمیته ملی المپیک برای برگزاری مراسمی رونمایی از سردیس قهرمانان گفت: معتقدم قهرمان ۲ بار از دنیا می رود، ولی تدارک چنین برنامه‌هایی اتفاق ماندگاری است و امیدوارم تداوم داشته باشد. دبیر امروز در خرم آباد جلسه داشت. پیشینه رفاقت من با دبیر به سال ۶۸ برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: دبیر به قدری خوب کشتی می‌گرفت که همه محو او می‌شدند. رفاقت برای ما جنوب شهری‌ها یعنی برادری. مادر دبیر زحمت ما را زیاد کشید و غصه ما را زیاد خورد.

درستکار ادامه داد: می‌خواهم بگویم دبیر پیش از آنکه بدنش قهرمان شود، روحش قهرمان می‌شد. به ۳۰ سال رفاقت با دبیر افتخار می‌کنم. او تمام انرژی‌اش را صادقانه در راه کشتی گذاشته و امیدوارم همانطور که خودش در المپیک قهرمان شد، تیم ملی کشتی ایران نیز در المپیک پاریس روی سکوی قهرمانی برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha