۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 84818281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آشتیانی: درباره برکناری اسکوچیچ نظری ندارم

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 84818281
آشتیانی: درباره برکناری اسکوچیچ نظری ندارم

تهران- ایرنا- نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: درباره برکناری اسکوچیچ اظهار نظری نمی‌کنم فقط باید بگویم وقتی ویلموتس رفت و او هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تیم ملی از نظر روحی تقویت شد و نتایج خوبی گرفت تا به جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایرنا؛ «امیر رضا واعظی آشتیانی» روز دوشنبه پس از ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فقط با عرق ملی وارد صحنه نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال شدم و به طور حتم کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم و با شعار تحول آمده‌ام.

وی افزود: اگر به عنوان رئیس فدراسیون  انتخاب شدم، وعده هایی را که داده‌ام  را مو به مو عمل می کنیم. یک سری موضوعات را به آینده حواله نخواهیم داد و از ظرفیت هایی که در مجموعه فدراسیون و جامعه فوتبال وجود دارد، سعی می کنیم به خوبی استفاده کنیم.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم اعضای مجمع به درستی تصمیم قاطعانه‌ای برای فرد مدنظرشان و فرد با برنامه، بگیرند. اینکه برخی مدیران باری به هرجهت ورود کنند، شایسته حوزه فوتبال نیست.

آشتیانی تصریح کرد: فوتبال ما ظرفیت های بسیار زیادی دارد که اگر برنامه و عوامل انسانی اثرگذاری داشته باشد می توانیم به توفیقات بهتری دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: امروز باید به سمت این برویم که در جام جهانی چه دستاوردی را می خواهیم داشته باشیم. چندین دوره است می رویم و مرتب می گویند تجربه آموزی می کنیم.

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: درباره برکناری اسکوچیچ اظهار نظری نمی‌کنم فقط باید بگویم وقتی ویلموتس رفت و او هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تیم ملی ازنظر روحی تقویت شد و نتایج خوبی گرفت تا به جام جهانی صعود کند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha