۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84818126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کافی: خواستم کنار بزرگ‌ترها در فدراسیون فوتبال انجام وظیفه کنم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان یک نیروی جوان، خواستم کنار بزرگ‌ترها انجام وظیفه کنم تا کارهای فدراسیون به درستی پیش برود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال و ثبت‌نام در انتخابات این فدراسیون اظهار داشت:‌ من برای عضویت در بخش نماینده باشگاه‌ها و نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردم. فضای فوتبال ما نیاز به یک بازنگری و شور و اشتیاق مجدد دارد. نسل جوان و تجربه باتجربه‌ها نیز به فضای فوتبال ما می‌تواند کمک بسیاری کند. من به عنوان یک نیروی جوان، خواستم کنار بزرگ‌ترها انجام وظیفه کنم تا کارهای فدراسیون به درستی پیش برود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شاید فضای مجدد رای‌گیری، باعث شده است تا شور و اشتیاق کم‌تر شود. اگر این شور از ابتدای رای‌گیری شکل می‌گرفت، اوضاع بهتر می‌شد اما این اتفاق در یک زمان محدود برای یک کرسی محدود دارد رخ می‌دهد و این مساله تاثیرگذار است.

مدیرعامل مس سونگون درباره مجمع فدراسیون فوتبال بیان داشت:‌ مجمع باید یکدست‌تر بشود. فضایی برای چند تن از اعضای هیئت رئیسه شکل گرفت و یک‌سری مسائل را به وجود آورد. ما هر چقدر یک‌دست‌تر باشیم، می‌توانیم شرایط بهتری را برای فوتبال کشورمان رقم بزنیم.

کافی در پاسخ به این سوال که عزیز محمدی تا پایان انتخابات به عنوان نامزد حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: بله قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد. ایشان صبح زود برای ثبت‌نام آمدند و این نشان از روحیه جهادی اوست و ما هم قطعا در آینده برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha