۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 84817902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ مسیر بسته شده بر اثر سیلاب در جنوب سیستان وبلوچستان بازگشایی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری این اداره‌کل ۲ مسیر ایرانشهر -مهرستان و اسپکه - چانف در جنوب استان که براثر سیلاب بسته شده بود بازگشایی شد. 

جلال الدین قادری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براثر بارندگی اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی در جنوب استان چهار مسیر بسته شده بود که با تلاش راهدارن تاکنون ۲ محور بازگشایی و تلاش برای بازگشایی ۲ مسیر ارتباطی چاهان- زرآباد و فنوج - اسپکه همچنان ادامه دارد. 
وی ادامه داد: بقیه محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان باز و تردد در آنها امکانپذیر است. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان افزود: در حال حاضر ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل در قالب ۳۰ تیم با ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل و ۲ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی مستقر و در حال ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در جنوب سیستان و بلوچستان به رانندگان و کاربران جاده ای توصیه می شود حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha