اعلام جزئیات برنامه سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) برای جشن عید غدیر

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از برگزاری جشن عید غدیر در ۱۱۰ نقطه تهران و همچنین توزیع بیش از یک میلیون و صد هزار پرس غذا به این مناسبت خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیرامون تشریح برنامه‌های عید غدیر در تهران بزرگ، اظهار داشت: در روزهای پیش رو دو مناسبت را در پیش خواهیم داشت که یکی هفته عفاف و حجاب و دیگری دهه امامت و ولایت و عید غدیر خواهد بود.

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوع و متفاوتی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهران در دستور کار خواهیم داشت که مهم‌ترین کار اجتماع بزرگ مهر فاطمی است که فردا صبح (سه‌شنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور بانوان خواهد بود.

سردار حسن‌زاده مشارکت گروه‌های نوجوان بسیج به همراه مادرانشان در این برنامه را از ویژگی‌های مهم این اجتماع برشمرد و خاطرنشان کرد: تبیین موضوع حجاب و مطالبات در حوزه حجاب برای توجه بیشتر به این موضوع و ایجاد شرایط مناسب در حوزه عفاف و حجاب از جمله اهداف این مراسم است و از این رو در این مراسم از مادران شهدای امر به معروف و نهی از منکر و از فعالان و کنشگران حوزه عفاف و حجاب تقدیر خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت و عید غدیر نیز گفت: در راستای تبیین عید غدیر که حادثه بزرگی در اسلام است، مراسمات بزرگی را در حوزه تبیینی دنبال خواهیم کرد و از جمله آنها برگزاری ۱۱۰ برنامه محوری در تهران بزرگ در مراکز فرهنگی، مساجد، حسینیه‌ها و ادارات خواهد بود.  

وی با بیان اینکه جشن عید غدیر در ۱۱۰ نقطه تهران برگزار می‌شود، ادامه داد: برای ترویج فرهنگ اطعام عید غدیر که بسیار توصیه هم شده است، بسیج و گروه‌های جهادی طرحی را به صورت مردمی دنبال می‌کنند که حداقل یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذا، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

سردار حسن‌زاده اظهار داشت: در شب عید غدیر دو برنامه با نشاط و مردمی اجرا خواهد شد که در ۱۱۰ کانون اصلی شهر از جمله میادین اصلی شهر، مراسم جشن مردمی همراه با نورافشانی برگزار خواهد شد که این برنامه تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ۱۱۰ نقطه از معابر تهران نیز ۱۱۰ هزار شاخه گل همراه با پذیرایی به شهروندان اهدا خواهد شد که این برنامه تا ساعت ۲۳:۳۰ ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) گفت: برنامه دیگری که سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) دنبال می‌کند، توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه است که ۱۱۰ هزار بسته معیشتی هم در این ایام توزیع خواهد شد.

وی در پایان کوهپیمایی خانوادگی در چهار نقطه تهران را از دیگر برنامه‌های ایام دهه امامت و ولایت برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه روز جمعه ۲۴ تیرماه در چهار نقطه شامل ارتفاعات توچال، ارتفاعات آبشار تهران، سرخه حصار و ارتفاعات شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha