هزار فعال رسانه‌ای در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) شرکت کردند

مشهد- ایرنا- داور دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: در این جشنواره هزار و یک فعال رسانه‌ای با سه هزار و ۱۲۷ اثر شرکت کردند که مراسم معرفی نفرات برتر ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.

امیدعلی مسعودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال آثار منظم تر و دقیق تر و هدفمندتر ارسال شده بود و بیشترین ویژگی مشهود در آنها زاویه نگاه جدید به محیط، افراد و موضوعات بود.

وی ادامه داد: ارتباطات تا دیروز بین رشته ای بود اما امروز ورای رشته ها به شمار می‌رود. در این جشنواره ترکیب هنر و علم را می‌بینیم و رشته هایی مثل ادبیات، روانشناسی و دیگر رشته‌ها در این جشنواره به چشم می‌خورد.

داور دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت:این جشنواره در برگیرنده چند رشته است و فرا رشته‌ای عمل می‌کند و به تمام کسانی که دل در گرو سیره رضوی دارند، می‌تواند پیام دهد و تاثیرگزار باشد چون به ابعاد مختلفی از نیازها و خواسته ها می پردازد.

مسعودی افزود: در بخش صفحات مجازی نیز با نوآوریهایی رو به رو بودیم که ناشی از خلاقیت ادمین ها بود و پیام جدیدی از معنویت داشت و نقد هم از دیگر ویژگی های این دوره بود که در صفحات به طور دقیق به آن پرداخته شده بود.

دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) طبق فراخوان با محورهای موضوعی سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی برگزار می شود.

۳۱ تیرماه پارسال نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) به همت آستان قدس رضوی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha