رضاییان: هیچ فشاری برای جایگزینی اسکوچیچ وجود ندارد/ کی‌روش گزینه سرمربیگری ایران نیست

تهران- ایرنا- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فشاری از سوی دولت برای تغییر دراگان اسکوچیچ وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان شامگاه یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی در خصوص شایعه تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: باید صادقانه بگویم که دولت تا کنون هیچ فشاری برای تغییر کادر فنی تیم ملی وارد نکرده و این شایعات بیشتر گمانه‌زنی و از سمت فضای مجازی مطرح شده است.

وی‌ افزود: اسکوچیچ از زاگرب به استانبول و از استانبول به تهران می‌آید که ما اخراجش کنیم؟! چه کاری است از همانجا اخراجش می‌کنیم. اگر کمیته فنی فردا با او جلسه دارد، احتمالا اسکوچیچ می‌خواهد در این نشست از عملکرد خودش در کمیته دفاع کند.

رضاییان ادامه داد: در عملکرد کی‌روش در هشت سال که همه آن را می‌دیدیم که با تعصب برای فوتبال ایران می‌جنگید، شکی نداریم. آن چیزی که در فضای مجازی مطرح می‌شود که سرمربی اسبق تیم ملی امروز یا فردا به تیم می‌آید، صحت ندارد. 

رضاییان افزود: نمی‌خواهم با الفاظ بازی کنم بلکه با سرپرست فدراسیون، دبیر کل و اعضای هیئت رئیسه صحبت کرده‌ام. اگر کسی از مجموعه فوتبال از جز و حتی کارشناس با وی صحبت کرده‌اند به من بگویید. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید بگویم که هیچ احدی از مجموعه فدراسیون فوتبال با کی‌روش مذاکره نداشته است. او گزینه سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی نخواهد بود.

وی ادامه داد: تا الان نه جلسه رسمی داریم و نه قرار است در کنار هم بنشینیم و بحث و نتیجه گیری کنیم. به طور قطع چه برای فردا یا روزهای آینده قرار نیست هیچ جلسه ای برای تغییر سرمربی تیم ملی برگزار شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این خصوص چندی پیش برخی از بازیکنان با مقامات اجرایی نشست هایی را داشته اند گفت:  در این خصوص در نشستی با میرشاد ماجدی از وی سوال کردم که در خصوص نشست این جلساتی اطلاعی دارید که وی بیان کرد در جریان  نیستم. حتی با مقامات بالا نیز صحبتی کردن چنین چیزی را تکذیب کرده اند.

اگر نشستی می بوده نیز  باید سرپرست، دبیر کل و نشستی را ترتیب می دانند که به صورت رسمی  همراهی می کرده اند. در این خصوص نه آقای ماجدی و نه کامرانی فر از این نشست جریانی نداشته اند. اگر غیر رسمی بوده من نیز در جریان آن نیستم. باید صادقانه بگویم که من در جریان این دیدارها نبوده ام.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه عملکرد آقای کی‌روش در هشت ساله با تیم ملی کشورمان داشته اند و همه آن را می‌دیدیم که با تعصب برای فوتبال ایران می جنگید شکی نداریم گفت:  آن چیزی که در فضای مجازی مطرح می‌شود که سرمربی سابق تیم ملی امروز یا فردا به تیم می آید صحت ندارد. نمی خواهم با الفاظ بازی کنم بلکه با سرپرست فدراسیون، دبیر کل و اعضای هیات ریسه صحبت کرده ام اگر کسی از مجموعه فوتبال از جز و حتی کارشناس با وی صحبت کرده‌اند به من بگویید. باید بگویم که هیچ احدی از مجموعه فدراسیون فوتبال با کی‌روش مذاکره نداشته است. او گزینه سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی نخواهد بود.

رضاییان تصریح کرد: تا الان نه جلسه رسمی داریم و نه قرار است در کنار هم بشینیم و بحث و نتیجه گیری کنیم. به طور قطع چه برای فردا یا روزهای آینده قرار نیست هیچ جلسه ای برای تغییر سرمربی تیم ملی برگزار شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این خصوص چندی پیش برخی از بازیکنان با مقامات اجرایی نشست هایی را داشته اند گفت:  در این خصوص در نشستی با میرشاد ماجدی از وی سوال کردم که در خصوص نشست و اینگونه  جلساتی اطلاعی دارید که وی بیان کرد در جریان نیستم. حتی با مقامات بالا نیز صحبتی کردم آنان نیز چنین چیزی را تکذیب کرده اند.

وی بیان کرد: اگر نشستی می بوده نیز  باید سرپرست، دبیر کل اطلاع داشته باشند تا نشستی را ترتیب می دانند که به صورت رسمی آنان را همراهی می کرده اند. در این خصوص نه آقای ماجدی و نه کامرانی فر در جریان این نشست بوده‌اند. اگر غیر رسمی بوده من نیز در جریان آن نیستم. باید صادقانه بگویم که من در جریان این دیدارها نبوده ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha