۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84817272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ذبح ۱۰۰ راس دام عید قربان در هلیلان

۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹
کد خبر: 84817272
ذبح  ۱۰۰ راس دام عید قربان در هلیلان

ایلام - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) هلیلان گفت: امروز به مناسبت عید سعید قربان ۱۰۰ راس دام از سوی مردم و خیرین اهدا، ذبح و در قالب بسته بندی بین نیازمندان تحت پوشش این شهرستان توزیع شد.

عزیزمراد غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز همزمان با عید قربان با همت مرکز نیکوکاری جانان برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد ۵۰ راس گوسفند ذبح ، توزیع و بیش از ۵۰ راس دیگر نیز از طریق سایر خیرین و نیک اندیشان در سطح شهرستان توزیع گردید.

وی افزود: امیدواریم این سنت حسنه الهی بیش از پیش در جامعه رواج پیدا کند.

 غلامی ادامه داد: حدود ۱۰۰ بسته ۲ کیلویی گوشت قرمز نیز که حاصل مساعدت خیرین استان تهران است نیز یک روز بعد از عید قربان بین نیازمندان توزیع می شود که لازم است از مساعدت های چشمگیر مسئول مرکز نیکو کاری جانان که سهم بسزایی در اجرای این طرح داشتند قدردانی کنم.

وی ادامه داد: این نهاد با رعایت ضوابط بهداشتی در تمامی  دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و قربانگاه آماده دریافت و ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات در بین نیازمندان واقعی است که بر همین اساس خیرین می‌توانند  از طریق کد دستوری#۰۸۴۱۲*۱*۸۸۷۷ * و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۲۱ نذورات خود را اهداء کنند. نیکوکاران همچنین می‌توانند گوشت و یا دام قربانی شده را در اختیار کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان برای توزیع بین نیازمندان قرار دهند.

یک هزار و ۶۰۰ خانوار هلیلانی تحت پوشش کمیته امداد هستند 

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان در خصوص برنامه‌های عید قربان تا غدیر و هدفگذاری پیش بینی شده، گفت: هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند با جمعیت سه هزار و ۹۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هلیلان هستند که شامل ایتام، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، بیماران، خانوار زندانی و غیره می باشند و برای تامین نیاز این افراد نیازمند همکاری سخاوتمندانه خیران هستیم.

وی از اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان تحت عنوان پویش« نذر و قربانی» کمکی برای نیازمندان است خبر داد و گفت: با هماهنگی و برنامه‌هایی پیش‌بینی شده در این عید، قربانی و نذورات خیران به دست نیازمندان واقعی می رسد.

 غلامی با اشاره به اینکه این نهاد هرساله در آستانه عید سعید قربان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌آورد، اظهار کرد: امداد یکی از پیشگامان نشر و توسعه سنت حسنه قربانی است و برای کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند و توجه به نیت نیکوکاران، از ظرفیت حداکثری این مناسبت استفاده می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha