۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 3139
کد خبر: 84817168
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بیله‌سوار: مسئولان مشکلات مردم را با خلاقیت و ابتکار عمل رفع کنند

اردبیل - ایرنا - امام جمعه شهرستان بیله‌سوار به مسئولان و مدیران توصیه کرد به منظور تقویت سرمایه‌های اجتماعی و افزایش رضایتمندی عمومی، مشکلات و مسائل مردم را با ابتکار عمل و خلاقیت برطرف کنند.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام جابر عزیزی روز یکشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در بیله‌سوار، با تحلیل مسائل سیاسی داخلی و روابط بین‌الملل تصریح کرد: با بررسی‌های بعمل آمده در آینده‌ای نه چندان دور، روزهای خوبی از لحاظ اقتصادی در انتظار جمهوری اسلامی ایران است و این امر در سایه فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت آیت‌الله رئیسی روی خواهد داد.

وی با تبریک عید سعید قربان به نمازگزاران ، پیام بزرگ این عید را دعوت همگان به رعایت تقوای الهی دانست و گفت: این مناسبت مذهبی بزرگترین درس توحید، بندگی، معامله با پروردگار و شروع مجاهده با نفس برای تربیت نفس توحیدی دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار از زحمات خیران ، سپاه ، کمیته امداد امام (ره) ، شرکت کشت و صنعت پارس ، مرکز نیکوکاری جوانان سیدالشهدا و کانون فرهنگی هنری مساجد در تهیه و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان تشکر کرد و حجم احسانات و نذورات را بی‌نظیر دانست. 

امام جمعه بیله‌سوار همچنین از حضور پرشور مردم در مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان قدردانی کرد و ترویج فرهنگ و پیام این عبادت‌های باشکوه را در بین جوانان خواستار شد.

شهرستان مرزی بیله‌سوار با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha