‌نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار در بیرجند گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار روز یکشنبه با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و استاندار خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه همزمان با عید سعید قربان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند افتتاح شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در این آیین گفت: این نمایشگاه با ۲۰۰ غرفه برپا شده و توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان استان در زمینه صنایع دستی، صنعت، فرآورده‌های تکمیلی کشاورزی و نوآوری‌ها به نمایش درآمده است.

فرشته اسدزاده افزود: نمایشگاه دستاوردهای بانوان خراسان جنوبی فرصتی برای نمایش هویت واقعی بانوان است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه برای نشان دادن هویت زنانه بانوان ما بوده است گفت: بانوان به عنوان هویت زنانه خود مقتدرانه و توانمند کنار هم قرار گرفتند و این نمایشگاه خوب را برپا کردند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: نمایشگاه فرصت حضور بانوان غیور خراسان جنوبی و زنان الگو در بیانیه گام دوم انقلاب است و بانوان خراسان جنوبی ثابت کردند استعدادهای بسیار خوبی دارند که باید با حمایت‌های مسئولان شکوفا شود.

وی گفت: با برپایی این نمایشگاه می‌توانیم ادعا کنیم در خراسان جنوبی مشاغل خانگی را به سمت مشاغل خانوادگی سوق داده‌ایم و امروز شاهد حضور بانوان هنرمند، دانش‌بنیان، فعال در عرصه کشاورزی و محصولات باغی هستیم.

این نمایشگاه به مدت یک هفته تا ۲۴ تیر ماه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی علاقه‌مندان باز است.

"انسیه خزعلی" معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز سفر به خراسان جنوبی همزمان با عید سعید قربان در بیرجند با جانباز ۷۰ درصد و استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

دیدار با فرزندان شاهد، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و نشست نخبگان از دیگر برنامه‌های امروز وی در بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha