۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۶:۳۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84816943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام فلسطینی: دیدار عباس با گانتس پیشرفتی نداشته است

تهران- ایرنا- یک مقام فلسطینی شنبه شب گفت که دیدار پنجشنبه گذشته میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام الله هیچ پیشرفتی نداشته است.

به گزارش ایرنا از روسیا الیوم، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام در تشکیلات خودگردان فلسطین که نامش ذکر نشده گزارش داد، نشست پنجشنبه گذشته «محمود عباس» و «بنی گانتس» بد نبوده اما هیچ پیشرفتی نداشته است.

این مسئول فلسطینی افزوده است: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این دیدار به گانتس گفته که گام‌های اسرائیل در زمینه‌های اقتصادی و عمرانی در نبود مسیر سیاسی بی‌فایده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش تر گفته بود که با محمود عباس در مورد چالش‌های امنیتی و مدنی در منطقه و شرایط پیچیده دوره آتی اسرائیل گفت وگو کرده است.

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام الله دیدار و گفت وگو کرده است.

در همین رابطه جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه با محکوم کردن دیدار اخیر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این جنبش به توان مقاومت در ادامه مبارزه با اشغالگران در کرانه باختری ایمان راسخ دارد.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال از بنی گانتس جنایتکار و دیدار با مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین در مقر این تشکیلات در شهر رام الله را به شدت محکوم کرد.

وی در اشاره به همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین و نهادهای امنیتی و نظامی آن با اشغالگران صهیونیست علیه نیروهای مقاومت در کرانه باختری تاکید کرد: اصرار بر تماس و دیدارهای امنیتی به منافع دشمن و نقشه‌هایش خدمت می‌کند و دست دشمن را برای تجاوزگری روزانه علیه ملت فلسطین باز نگه می‌دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha