توخته: تیم‌های بدون باخت را شکست دادیم/ برای کسب تجربه آمده بودیم

تهران- ایرنا- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای کسب تجربه به مسابقات لیگ ملت‌ها آمدیم اما به مرحله نهایی صعود کردیم و حتی تیم‌های بدون باخت را شکست دادیم.

به گزارش ایرنا، امیرحسین توخته بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها گفت: خدا را شکر بازی را بردیم و به دور نهایی رفتیم، مردم کشورم با این برد و صعود خوشحال شدند. خوب بازی کردیم، به تدریج بهتر شدیم و کیفیت عملکردمان بالا رفت.

وی با بیان این‌که تیم ایران برای تجربه اندوزی به لیگ ملت‌ها آمده است، گفت: خوشبختانه به خودباوری رسیدیم و نشان دادیم می توانیم خیلی بهتر شویم. ما آمریکا و لهستان بدون باخت را شکست دادیم، دو بازی خیلی مهم را با برد تمام کردیم و به دور نهایی صعود کردیم. امیدوارم مردم همین طور به حمایت از تیم ادامه دهند. چرا که هبچ تیمی با باخت حذف نمی‌شود و هیچ تیمی هم با هیچ بردی تیم قهرمان نمی‌شود.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران خودباوری را رمز موفقیت تیم ملی دانست و گفت: رفته رفته خوب می‌شویم و این تیم همانی است که مردم می‌بینند و نباید توقع مان را از تیم خیلی بالا ببریم.

وی تاکید کرد: تیم ایران همیشه برای بازی خوب و بدون توجه به برد و باخت وارد زمین می‌شود. همیشه با همین هدف به زمین می‌رویم. امیدوارم در ایتالیا هم قبل از شروع دور نهایی اردوی خوبی داشته باشیم و دوباره نمایش خوبی داشته باشیم. گدانسک برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم ایتالیا بهتر از این باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha