۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۱۹
کد خبر: 84816832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردبیل: وضعیت نان ساماندهی می‌شود

۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۱۹
کد خبر: 84816832
فرماندار اردبیل: وضعیت نان ساماندهی می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل از تلاش برای ساماندهی وضعیت نان در این شهرستان برای رفع دغدغه مردم خبرداد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا ، سیدمحمد اعتماد اعجازی عصر شنبه در بازدید از تعدادی از نانوایی‌های اردبیل اظهار کرد: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها تشدید می‌شود و ۱۳ پایگاه بسیج شبکه نظارتی برای نظارت دقیق به وضعیت نان در شهرستان ایجاد شده که این شبکه نظارتی باید با همکاری مردم تقویت شود.

وی افزود: در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: فعالیت ۱۳ نانوایی در اردبیل شبانه‌روزی شده است و هرچند آرد مورد نیاز نانوایی‌ها تامین شده اما عده‌ای سودجو در تلاش هستند تا چرخه فروش نان را گاهی در خارج از استان به جریان بیاندازند ولی از این کار جلوگیری می‌شود.

امام‌جمعه اردبیل در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه ضمن گلایه از صف‌های طولانی نان در نانوایی‌ها و به زحمت افتادن مردم، از مسئولان استان خواست تا در این خصوص تدابیر جدی اتخاذ کنند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی بیان کرد: این ظلم بزرگی به نظام است که بالاترین یارانه را برای نان پرداخت می‌کند و با قیمتی که در هیچ نقطه دنیا با آن قیمت نان نمی‌دهند، نان تهیه می‌کند اما مردم همچنان در صف‌های طولانی نان اظهار ناراحتی می‌کنند.

وی افزود: هم مسئولان و هم مردم و نانوایان در این زمینه مسئولیت دارند که از مسئولان انتظار درایت، برنامه‌ریزی و نظارت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha