۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84816831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه استان اصفهان

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبر: 84816831
اخبار کوتاه استان اصفهان

اصفهان-ایرنا-برگزاری مسابقه قرآن خانواده کارکنان پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، عصرانه مدیریت شهری در تیران و برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در ۲۳۰ بقعه متبرکه عناوین اخبار کوتاه استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن خانواده کارکنان پدافند هوایی در منطقه شهید نصر اصفهانی برگزار و یکصد نفر با یکدیگر رقابت کرده و برترین های هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود:‌ مسابقات قرآنی ارتش ویژه کارکنان، سربازان و وظیفه و خانواده های پرسنل هر ساله برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی با اشاره به ایجاد شور و نشاط قرآنی و معنوی در بین نظامیان و خانواده‌های آنان افزود: در این مسابقات ظرفیت های قرآنی شناسایی و فرصتی برای رشد آنان فراهم خواهد شد.

 ویژه برنامه عصرانه مدیریت شهری در تیران

شهرداری  تیران به منظور برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم و فعال سازی نقش اجتماعی شهروندان در مدیریت شهر اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای تحت عنوان ‌ «عصرانه مدیریت شهری «به صورت هفتگی با حضور گروه های مختلف مردمی مثل هنرمندان، ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، اصناف، روحانیون، فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کرده است.

به اعتقاد شهردار تیران، این دسته از برنامه های فرهنگی و اجتماعی نقش شهروندان را در تصمیم سازی و همکاری با مدیریت و پارلمان شهری افزایش می دهد.

حسن حجتی بازدید از مناطق، مراکز فرهنگی، مجتمع های هنری و تجاری و همچنین نشست با آحاد مردم را از اقدامات دور جدید مدیریت شهری برای اعتماد سازی و افزایش مشارکت اجتماعی بیان کرد.

برگزاری برنامه های دهه ولایت در ۲۳۰ بقعه متبرکه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: برنامه های دهه ولایت و امامت و عید قربان و غدیر در ۲۳۰ بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام ولی الله روان، برنامه های این ایام از روز عرفه آغاز و تا شامگاه عید غدیر خم با برگزاری مراسم‌های مذهبی، مسابقات فرهنگی، توزیع نذری، جشن و همایش بانوان ولایی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌های شادی نیز توسط گروه های فرهنگی تشکیل و در اطراف و حومه بقاع متبرکه برنامه اجرا می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha