خبرهای کوتاه از استان کرمانشاه

۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۰:۳۰
کد خبر: 84816804
خبرهای کوتاه از استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - برپایی نماز عید قربان در کرمانشاه به امامت آیت‌الله علما و هشت بقعه متبرکه استان و برگزاری دومین جلسه کمیسیون ماده ۴۲ در اداره کل استاندارد کرمانشاه عناوین خبرهای کوتاه استان کرمانشاه است.

به گزارش بامداد یکشنبه خبرنگار ایرنا، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان کرمانشاه با عرض تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: نماز عید سعید قربان راس ساعت هشت روز یکشنبه ۱۹ تیر به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسجد جامع کرمانشاه از ساعت هفت پذیرای نمازگزاران خواهد بود، از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه دعوت کرد، ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم معنوی حضور به موقع و پرشور داشته باشد.

نماز عید قربان در هشت بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود 

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری نماز عید سعید قربان در هشت بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.

وی امامزاده باقر(ع) بیستون ،امامزاده احمد(ع) سنقر ، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور ، بقعه احمد بن اسحاق(ره) سرپل ذهاب ، امامزاده مهدی (ع) هرسین و امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان(عج)، بقعه متبرکه سیده فاطمه(س) را از جمله بقاع متبرکه ای اعلام کرد که نماز عید سعید قربان در آن آستان برگزار می شود.

کشف خمپاره جنگی در اسلام آبادغرب 

یک قبضه خمپاره جنگی متعلق به دوران دفاع مقدس در یکی از روستاهای اسلام آبادغرب کشف و با تلاش ماموران پلیس به نقطه ای امن منتقل شد.

پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود یک قبضه خمپاره به جا مانده از دوران دفاع مقدس در حوالی روستای "ارکوازی" رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

با دریافت این گزارش ماموران کلانتری ۱۲ اسلام آبادغرب به روستای یاد شده اعزام و از داخل زمین های کشاورزی یک قبضه گلوله خمپاره ۶۰ متعلق به دوران دفاع مقدس کشف شد.

ماموران در ادامه و با هماهنگی های انجام شده خمپاره کشف شده را جهت خنثی سازی به پادگان "الله واکبر" ارتش منتقل کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha