۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 84816663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صالحی‌امیری: تمام‌قد در کنار هندبال هستیم

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 84816663
صالحی‌امیری: تمام‌قد در کنار هندبال هستیم

تهران- ایرنا- رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باور دارم که هندبال در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی می‌درخشد و تصمیم داریم تمام‌قد در کنار این رشته باشیم.

به گزارش ایرنا، «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از اردوی تیم هندبال جوانان و تیم ملی بزرگسالان بازدید کرد.  

صالحی امیری در این بازدید خطاب به ملی‌پوشان گفت: من برای عرض خسته نباشید آمده‌ام و همه شما در بازی‌های قونیه خواهید درخشید. به کادرفنی خیر مقدم می‌گویم و سرمربی تیم، چهره نامدار و بزرگی است و همه از او به نیکی یاد می‌کنند. ما این انتظار را داریم که تحولی در هندبال بزرگسالان ایجاد شود و مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: سرعت پیشرفت هندبال در دو سه سال اخیر با حضور علیرضا پاکدل زیاد شده است و همه همکارانم تصمیم گرفتیم تمام قد در کنار هندبال باشیم و موانع را از پیش روی آن برداریم. باور داریم در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی می‌درخشید.

صالحی‌امیری در مورد کمک به فدراسیون هندبال گفت: یکی از اولویت‌های کمیته ملی المپیک فدراسیون هندبال است. در چند سال اخیر هندبال را در اولویت قرار دادیم و هر میزان در توان کمیته بوده، حمایت کرده‌ایم.

صالحی امیری خطاب به تیم جوانان که باید در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین شرکت کند، گفت: در بحرین نتیجه بگیرید یا نه برای ما فرقی ندارد و مهم است که روند رو به رشدی دارید. البته اگر بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا جوانان نتیجه گرفتید، پاداش خواهید گرفت.

وی در پاسخ به این سوال در مورد اینکه قرار بود کمیته ملی المپیک بلیت تیم ملی بسکتبال را برای حضور در کاپ آسیا تهیه کند، بیان کرد: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون‌ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند. هر چه در توان مالی ما باشد فدراسیون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم. پارسال ۴۱۲ هزار دلار برای بلیت و ۴۳۲ هزار دلار نیز در سه ماه اول امسال برای بلیت فدراسیون‌ها هزینه کردیم. هر چه در توان ما باشد چه ریالی و ارزی برای همه فدراسیون‌ها بدون استثنا انجام می‌دهیم.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود باشد ولی منابع بیاید پرداخت می‌کنیم. برای بسکتبال گفتیم رویداد بعدی حمایت انجام می‌دهیم چون سه روز قبل درخواست دادند که بلیت تهیه کنیم و در آن زمان، قیمت بلیت بالای سه هزار  دلار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داوری زحمت می‌کشد و باید قدردان او باشیم. با حضور او فدراسیون سامان پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد بودجه فدراسیون را پرداخت و ۳۰ هزار دلار برای مربی تصویب کردیم که پرداخت شد. حمایت از هندبال محدود به بودجه مصوب نیست و  کمک به اعزام، استفاده از امکانات آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف قطعی ما است و هندبال را تنها نمی‌گذاریم و در مشکلات کنار آنها هستیم.

شاهو نصرتی لژیونر تیم ملی هندبال نیز در این بازدید گفت: ما همیشه برای تیم ملی ایران جنگیده‌ایم الان هم پول نمی‌خواهیم اما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و رسانه‌ها حمایت می‌خواهیم. ما هیچ چیزی از فوتبال و والیبال کم نداریم.

در پایان لباس تیم ملی که توسط بازیکنان امضا شده بود به رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha