۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84816556
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 روند درمان آیت الله ناصری با یک تیم متخصص درمانی در اصفهان پیگیری می شود

اصفهان - ایرنا - سرپرست تیم درمانی آیت الله ناصری در اصفهان گفت که روند درمان ایشان توسط تیم پزشکی مجرب از چند متخصص در یکی از مراکز آموزشی درمانی شهر اصفهان در حال پیگیری است.

مجید حسین زاده  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم درمانی آیت الله ناصری در یکی از مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مستقر و فعال است و اعضای آن با هماهنگی با یکدیگر روند درمانی وی را دنبال کرده و جلسه های روزانه منظمی در این زمینه برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی چند ارگان حیاتی آیت الله ناصری در فرایند درمانی درگیر است، اظهار داشت: به همین دلیل تیم درمانی از چند تخصص مرتبط تشکیل شد تا روند درمانی را در همه ابعاد بیماری در بر بگیرد .
حسین زاده با اشاره به اینکه در زمان حاضر شرایط جسمانی آیت الله ناصری مطلوب بوده اما سطح هوشیاری وی متغیر است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه دقیقا مشخص نیست که تا چه حد این شرایط ثبات داشته باشد لذا نیازمند دعای خیر مردم و دوستداران آیت الله ناصری برای بهبود کامل وی هستیم.
وی با بیان اینکه آیت الله ناصری از قبل دچار بیماری زمینه ای ریوی بود، اضافه کرد: در زمان حاضر چند موضوع مانند علائمی از بیماری کلیوی، نارسایی ریوی، اختلالات انعقادی و مشکلات مغزی و قلبی اتفاق افتاده که مجموعه آنها در حال درمان است و در برخی حوزه ها پیشرفت خوبی داشتیم.

آیت الله ناصری در چند روز گذشته بدلیل شکستگی استخوان و آسیب دیدگی مورد عمل جراحی قرار گرفت و در یکی از بیمارستان های قم بستری بود و اواسط تیر جاری به یکی از بیمارستان های اصفهان منتقل شد.

آیت الله محمّد ناصری دولت آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در ۱۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد. پدر او زاهد متّقی حجّت الإسلام و المسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ نام داشت که خود در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

وی از اساتید برجسته اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان است که سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به ترویج اسلام و معرفی امام زمان (عج) مشغول است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha