۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84816370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84816370
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- کشف محموله مواد مخدر، کشف خودرو و موتورسیکلت های مسروقه، دستگیری معتادان متجاهر و کشف ارز دیجیتال مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، با انجام اقدامات پلیسی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ «بزرگعلی نوری» افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور همدان - کردستان، خودروی مورد نظر را حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

وی از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در پوشش همراه خانواده در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ متهم، ۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در همدان 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی این شهرستان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را اجرا کردند.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" افزود: با اجرای این طرح ۹ سارق دستگیر و هفت فقره سرقت شامل سه فقره سرقت خودرو ، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت وسایل داخل خودرو و یک فقره سایر سرقت ها کشف شد.

وی همچنین از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش خبر داد و اضافه کرد: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان همدان طرح مقابله با اراذل و اوباش را اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف، ۲۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و یک نفر اراذل و اوباش دستگیر و ۱۲ عدد قلیان جمع آوری شد.

دستگیری متهم پس از ۳۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات خودروهای سنگین و طرح موضوع در قرارگاه مقابله با سرقت، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار "سلمان امیری" افزود: کارآگاهان با تجمیع پرونده های متشکله و بهره گیری از تمامی ظرفیت های درون سازمانی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، در کمتر از ۷۲ ساعت سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از محل اختفای وی، تعدادی باطری خودروهای سنگین کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی، به ۳۸ فقره سرقت باطری خودروهای سنگین اعتراف کرد و ۲ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطر نشان کرد: رانندگان خودروهای سنگین وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی پارک و از پارک خودرو در معابر عمومی و خلوت خودداری کنند.

جمع آوری معتادان متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان، اقدام به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر کردند.

سرهنگ "جمشید باقری" افزود: در این راستا روز گذشته ۳۰ معتاد متجاهر جمع آوری و پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ تحویل شدند.

 کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در همدان 

جانشین انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یکی از مناطق شهر همدان اقدام به نصب و استفاده از دستگاه های ارز دیجیتال قاچاق می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سرهنگ "رضا زارعی" افزود: پس از بررسی موضوع، ماموران این یگان با همکاری کارکنان کلانتری ۱۷ مریانج و با همراهی عوامل اداره برق، در بازرسی از این محل ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیر مجاز راه اندازی شده بود را کشف کردند.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

کشف هفت هزار لیترسوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در مسیرهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون نفتکش در حال تردد، مشکوک شدند.

سرهنگ مجتبی محمدی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی این خودرو متوقف و در بررسی ها مشخص شد، کامیون حامل فرآورده نفتی قاچاق به صورت جاساز می باشد و توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

وی اضافه کرد: در بررسی از این کامیون هفت هزار لیتر سوخت قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۶ سارق در تویسرکان 

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ"رضا نوری" افزود: در اجرای این طرح، ۶ سارق از جمله ۲ سارق خودرو ، ۲ سارق منزل و ۲ سارق اماکن خصوصی دستگیر و ۹ فقره سرقت شامل یک فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت خودرو، ۲ فقره سرقت سیم و کابل برق و ۲ فقره سایر سرقت ها کشف شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha