۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84815333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری: مشکلات مختلف سروآباد پیگیری می شود

سنندج- ایرنا- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: مشکلات مهم شهرستان سروآباد در بخش های کشاورزی، باغداری و درمان پیگیری می شود.

سید امیرحسین مدنی روز جمعه در سفر به شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با سفر دکتر رییسی به استان کردستان، مامور شدیم که از شهرستان های سروآباد و مریوان بازدیدی داشته باشیم و از نزدیک مشکلات مهم این شهرستان ها را ببینیم.

وی عمده مشکلات شهرستان سروآباد را کمبود آب شرب و کشاورزی عنوان کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی و باغداری دارد و وجود رودخانه خروشان سیروان در این شهرستان می تواند به رونق کشاورزی و باغداری این منطقه کمک کند.

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر رییس جمهور ادامه داد: سه ایستگاه پمپاژ آب در این شهرستان طراحی شده که در مرحله نیمه تمام قرار دارند در این سفر هدف گذاری شده که این ایستگاه ها تکمیل و این موضوع پیگیری شود.

استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه است.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha