۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84815321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد

مشهد- ایرنا- آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا روز جمعه در مشهد همزمان با ۱۸ شهر دیگر کشور برگزار شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ۲ هزار و ۹۱۲ نفر در این آزمون شرکت کردند که ۲۸۹ نفر آنان زن و بقیه مرد هستند.

حجت الاسلام محمد امامی افزود: از این تعداد ۲۵۰ نفر در مقطع دکترا، ۵۶۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان سنجش و تولیت آستان قدس از جمله افرادی بودند که از برگزاری این آزمون دیدن کردند.

مسوول گزینش و پذیرش دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: آزمون امروز در هشت رشته کارشناسی، ۱۵ رشته مقطع کارشناسی ارشد و ۶ رشته مقطع دکترا برگزار شد.

عبدالله خطیر آقاجانی افزود: نتایج اولیه آزمون هفته اول مردادماه و نتیجه نهایی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هفته آخر شهریورماه اعلام می‌شود. همچنین آزمون تشریحی مقطع دکترا هفته نخست مهرماه برگزار و نتایج آن هفته اول دی ماه اعلام خواهد شد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی است و دانشجویان آن علاوه بر فراگرفتن دروس حوزوی، در یکی از رشته‌های علوم انسانی به تحصیل می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha