۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84815289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیرآموزش و پرورش: اراده دولت سیزدهم خدمت به مردم است

سنندج- ایرنا- وزیرآموزش و پرورش گفت: اراده دولت سیزدهم بر خدمت به مردم استوار بوده و امیدواریم با پشتوانه مردم به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری،  وزیر آموزش و پرورش روز جمعه در جریان سفر رییس جمهور به استان کردستان به عنوان نماینده دولت به شهرستان دیواندره سفر کرد، وی بعد از عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا دیواندره، با خانواده شهید اشرف محمودی از شهدای دیواندره دیدار کرد.

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل این شهید والامقام شهرستان دیواندره، سلام رییس جمهور و اعضای هیات دولت را به خانواد شهید محمودی ابلاغ کرد و گفت: دولت مردمی با تمام توان در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات و موانع موجود در جامعه تلاش می کند.

نوری یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و راه شهدا اعلام کرد و گفت: همه باید رهرو راه شهدا بوده و در این مسیر زحمات و فداکاری های آنان  را حفظ کنیم.

وزیرآموزش و پرورش همچنین در سفر به شهرستان دیواندره به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در میز خدمت فرمانداری این شهرستان حضور یافت و به صورت چهره به چهره با تعدادی از مردم دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه‌های مردم و بررسی درخواست‌های آنان، دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهید، دیدار مردمی، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان از برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان دیواندره است.

استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه است.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.

اخبار مربوط به بیست و هفتمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کردستان را می توان در پرونده خبری به آدرس این پیوند پیگیری کرد: سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha