استاندار کردستان از مردم برای شرکت در دیدار عمومی رییس جمهور دعوت کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان از مردم استان دعوت کرد در نشست عمومی روز جمعه رییس جمهور در شهر سنندج شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از مردم استان دعوت می کنیم در نشست عمومی عصر جمعه ۱۷ تیرماه با رییس جمهور شرکت کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در بیست و هفتمین سفر رییس جمهور شاهد حضور تاریخی، پرشور و نشاط و ماندگار مردم در شهر سنندج باشیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی جمعه (۱۷ تیر) به کردستان سفر می کند که امیدواریم مصوبات این سفر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر استان باشد.

در این سفر معاونین و وزرای دولت رییس جمهور را همراهی می‌کنند هر شهرستان میزبان یکی از وزرا و یا همراهان رییس جمهور خواهد بود.
 

به گفته استاندار کردستان برای برنامه ریزی سفر و پیگیری طرح‌های عمرانی، جلسات کارشناسی متعددی در سطح استان و ستاد دولت تشکیل شده است و در این جلسات کارشناسی با همکاری نهادهای اجرایی، اولویت‌های استان احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت است این استان از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب به کرمانشاه و از شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha