شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری؛ بازداشت ۴۰ نفر در یورش گسترده صهیونیست‌ها به منازل فلسطینیان

تهران - ایرنا - رسانه‌های عربی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان درگیری با نظامیان صهیونیستی در «جنین» و همچنین بازداشت ۴۰ فلسطینی دیگر در یورش گسترده اشغالگران به منازل فلسطینیان در شرق «بیت لحم» خبر دادند.

به گزارش ایرنا، روسیاالیوم امروز (چهارشنبه) به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «رفیق ریاض غنام» جوان ۲۰ ساله فلسطینی صبح امروز بر اثر جراحت های شدیدی که در جریان بازداشت توسط نظامیان صهیونیست در شهر «جبع» در جنوب جنین برداشته بود، به شهادت رسید.
کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در خصوص شهادت این جوان فلسطینی تاکید کردند: خون شهید "رفیق غنام" و همه شهدای پاک پایمال نخواهد شد و ادامه دهنده راه آزادی و بازگشت، آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس خواهد بود. جنایت تازه صهیونیست‌ها در روستای جبع و شهادت جوان رفیق غنام، تشدید رویارویی و مقاومت در تمامی نقاط را می‌طلبد.
روسیاالیوم همچنین از نفوذ ۸ بولدوزر و ۳ تانک ارتش رژیم صهیونیستی به بیرون از حصار امنیتی در شرق محله «الزیتون» در شرق غزه خبر داد.

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری؛ بازداشت ۴۰ نفر در یورش گسترده صهیونیست‌ها به منازل فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، نظامیان صهیونیست سحرگاه امروز در یورش گسترده به تعدادی از منازل فلسطینیان در کرانه باختری و تفتیش آنها، ۴۰ نفر از فلسطینیان را بازداشت کردند.
باشگاه اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست بیش از ۴۰ نفر از جمله یک مجروح اهل جنین و دست کم ۳۰ نفر دیگر را در شهر «سلواد» در نزدیکی رام الله بازداشت کردند.
یورش گسترده صهیونیست‌ها به دیگر شهرهای فلسطین همراه با تجاوز و عملیات خرابکارانه بود.
صهیونیست‌ها همچنین تعدادی دیگری از فلسطینیان را در استان‌های «طولکرم»، «قلقیلیة»، «جنین»، «الخلیل» و «القدس» بازداشت کردند.

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری؛ بازداشت ۴۰ نفر در یورش گسترده صهیونیست‌ها به منازل فلسطینیان

باشگاه اسرای فلسطینی در این بیانیه تصریح کرده که شهرک سلواد به تازگی شاهد تشدید دستگیری‌ها با سوءاستفاده گسترده و خرابکاری از سوی صهیونیست ها همراه بوده و بازداشت های اخیر نیز شامل زندانیان سابقی است که تاکنون چندین بار بازداشت شده اند.
خبرگزاری وفا هم به نقل از منابع امنیتی نوشت که نظامیان صهیونیست به شهر «تقوع» در شرق بیت لحم یورش برده و تعدادی از منازل فلسطینیان را تفتیش و ساکنان این منازل را پس از بازجویی دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha