نمایشگاه صنعت برق و تجهیزات وابسته در مشهد گشایش یافت

مشهد-ایرنا-پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق (قدرت، الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به مدت سه روز دایر است، رییس شرکت برق منطقه خراسان به همراه سایر مسوولان بویژه فعالان در حوزه صنعت برق حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی و با حضور ۶۵ شرکت از این استان و ۳۵ شرکت از استانهای مختلف کشور گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه برق قدرت، الکترونیک و صنایع وابسته را به نمایش می گذارند و در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایش دستاوردهای صنعت برق ساختمان و آشنایی با محصولات جدید این صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه خاطر نشان کرد: پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق در ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.

 معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۳ میلیون نفر بازدید کننده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha