۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 84812388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بابلی ها برای خرید تیم فوتبال رایکا به صف شدند

۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 84812388
بابلی ها برای خرید تیم فوتبال رایکا به صف شدند

ساری - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت سه درخواست کتبی برای خرید تیم فوتبال دسته اولی رایکا ارائه شد که دو نفر بابلی هستند .

لیلا عرب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : تا کنون سه درخواست کتبی و چهار درخواست شفاهی برای خرید تیم فوتبال رایکا بابل ارائه شد که ملاک اعلام آمادگی برای خرید تیم درخواست کتبی می باشد .

وی  افزود:  از مجموع  سه  درخواست کتبی ارائه شده به  اداره ورزش و جوانان دو بابلی و یک غیر بابلی متقاضی خرید این تیم می باشند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان بابل اظهار داشت:  هر سه نفری که درخواست کتبی خرید تیم رایکا را ارائه دادند متعهد به حفظ این تیم در بابل می باشند و بدون تردید رایکا در فصل بعد در این شهرستان ماندگار خواهد بود.

وی افزود :  خریداران جدید رایکا مصمم هستند که تیم را برای صعود به لیگ برتر ببندند و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
عرب بیان کرد:  بزودی در جلسه ای که با حضور مالکان رایکا و خریداران برگزار خواهد شد در صورت توافق فرایند  نقل و انتقال انجام خواهد شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی نهم تیرماه جاری خبر فروش این تیم توسط مالکان را رسانه‌ای کرده بود.
تیم فوتبال دسته اول رایکا  در فصل گذشته با عبور از فراز و نشیب های فراوان با یک امتیاز اختلاف از خطر سقوط به دسته دوم در امان ماند و این تیم با ۳۸ امتیاز در جایگاه جدول پانزدهم جدول  قرار گرفته بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha