۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84811432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدراسیون ووشو: همدان مستعد برگزاری اردوی تیم‌های ملی است

همدان- ایرنا- دبیر فدراسیون ووشو گفت: استان همدان استعداد و شرایط مناسب برای برگزاری اردوهای تمرینی و آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا بهرمن روز یک‌شنبه در جمع اعضای هیات ووشو استان همدان اظهار داشت: این استان به لحاظ ارتفاع خوب از سطح دریا بهترین منطقه برای انجام تمرینات هوازی و آماده‌سازی است.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های ورزشی خوبی را در همدان شاهد هستیم که توان تبدیل شدن به کمپ دائمی اردوهای تیم ملی را فراهم کرده است.

بهرمن خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو این آمادگی را دارد تا اردو تیم های ملی این رشته را در همدان برگزار کند چرا که از علاقه مندان پرشماری برخوردار است.

وی از استان همدان به عنوان یکی از مناطق پرورش دهنده استعدادهای نخبه کشور یاد کرد و گفت: همدان به دلیل نزدیکی به تهران باید یکی از پایگاه‌های قدرتمند ورزشی کشور به ویژه ووشو تبدیل شود.

بهرمن افزود: انتظار داریم هیات ووشو همدان در دوره مدیریت جدید درخشش گذشته را داشته و بتواند قهرمانان ارزنده‌ای را به جامعه ووشو کشور معرفی کند.

مجمع انتخابات هیات ووشو استان همدان امروز (یکشنبه) برگزار شد و در پایان "عباس بیگ محمدی" از قهرمانان این رشته توانست با کسب ۲۱ رای برای چهار سال به عنوان رییس هیات معرفی شد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha