۲۰ تن برنج و شکر احتکار شده در پاکدشت کشف شد

پاکدشت- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۲۰ تن برنج و شکر احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت کشف شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت پاکدشت به همراه عوامل تعزیرات با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار برنج و شکر را در یک انبار در پاکدشت شناسایی کرده و به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های قضائی در این رابطه افزود: در بازرسی ازاین انبار ۱۰ تن برنج دولتی و ۱۰ تن شکر احتکار شده کشف و ضبط گردید.

عزیزی افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان ارزش برنج و شکر کشف شده ۱۰ میلیارد ریال است و عامل احتکار نیز با تشکیل رونده به مراجع مربوطه معرفی شد.
سارقان موتورسیکلت قاچاق در قرچک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان موتور سنگین سوزوکی بیکینگ ۱۴۰۰ سی سی قاچاق و توقیف ۲دستگاه خودروی سارقان خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت سنگین در شهرستان قرچک بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ۳ نفر عامل سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی بیکینگ ۱۴۰۰ سی سی از مخفیگاه متهمان کشف و ۲ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف شد.

عزیزی به قیمت ۱۸ میلیارد ریالی موتور مکشوفه اشاره کرد و افزود:  متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سارق مغازه‌های پیشوا دستگیر شد
فرمانده انتظامی پیشوا از دستگیری سارق مغازه‌ها این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج ارسلانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان پیشوا، بررسی موضوع با هدف کشف سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی موفق شدند تا رد پای سارقی سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب ۳ فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت ۷ شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha