تعطیلی روز دوشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران/ بانک‌ و بورس باز است

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام تعطیلی روز دوشنبه ادارات، مهدکودک‌ها و همه مقاطع تحصیلی و دانشگاههای تابعه وزارت علوم در استان تهران، گفت: بانک‌ها و بورس باز هستند و به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند فردا (دوشنبه) تعطیل خواهد بود و امتحانات پایان ترم برخی دانشگاه‌ها نیز شامل همین تعطیلی خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت بانک‌ها و بورس برقرار خواهد بود و به مردم در روز دوشنبه خدمت رسانی خواهند کرد.

هوای تهران در وضعیت قرمز

بنا بر اعلام سامانه کیفیت هوای تهران؛ تا ساعت ۲۳ روز یکشنبه شهر تهران با شاخص ۳۹۵ در شرایط خطرناک قرار دارد.

دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم فردا تعطیل است

روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم اعلام کرد که همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران فردا دوشنبه تعطیل خواهد بود.

امتحانات دانشگاه شریف دوشنبه برگزار می‌شود

روابط عمومی دانشگاه شریف اعلام کرد که تمامی امتحانات پایانی فردا این دانشگاه طبق زمان‌بندی قبلی به شکل حضوری برگزار می‌شود.

امتحانات دانشگاه آزاد استان تهران فردا برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند فردا(دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است اما امتحانات دانشجویان طبق برنامه زمانبندی برگزار می شود.

۱۱ نفر

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha