۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84810506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سد مهاباد دومین قربانی خود را در سال جدید گرفت

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸
کد خبر: 84810506
سد مهاباد دومین قربانی خود را در سال جدید گرفت

مهاباد - ایرنا - مسوول فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد گفت: جنازه یک مرد ۷۴ ساله با هویت معلوم، در دریاچه سد این شهرستان پیدا شد.

کمال آهمند عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر امروز درپی تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵، خبری مبنی بر غرق شدگی در سد مهاباد اعلام کردند که یک اکیپ از نیروهای فوریت به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد سالمند ۷۴ ساله با هویت مشخص، با شنا در سد مهاباد و عدم آشنایی کافی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده و جسد وی بر روی آب شناور شده بود.

مسوول فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد بیان کرد: علی رغم حضور نیروهای اورژانس علی رغم عملیات احیا فرد غرق شده جان خود را از دست داده بود.

آهمند با هشدار به شهروندان درخصوص شنا در سد مهاباد گفت: شنا در این سد ممنوع می‌باشد و شهروندان از هرگونه آب‌تنی در سد و آبگیرها می‌بایستی خودداری کنند تا از این قبیل اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، اواخر فروردین نیز یک مرد ۵۰ ساله در سد مهاباد غرق شده بود و این دومین قربانی سد مهاباد در سال جاری است.

همچنین امروز نیز یک جوان میاندوآبی در سد حسنلوی نقده دچار غرق شده‌گی شده و این دومین غرق شدن در ۲۴ ساعت گذشته در استان آذربایجان غربی است.

سال گذشته نیز ۶ نفر براثر غرق شدگی جان خود را در سد مهاباد از دست داده بودند.

با وجود هشدارهای آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی و امور آب مهاباد مبنی بر ممنوعیت شنا، هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان و مسافران این شهرستان در داخل سد مهاباد هستیم.

سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان‌غربی و جزو ۱۰ سد پرآب کشور است؛  جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اتراق می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha