پیشکسوت فوتبال: راه نجات فوتبال فارس توجه به تیم های پایه است 
خلیل صالحی مدیرعامل اسبق برق شیراز

شیراز-ایرنا- پیشکسوت فوتبال فارس با بیان اینکه  تنها راه نجات فوتبال فارس فقط سازندگی است، اعلام کرد: برای برون رفت از وضعیتی که فوتبال فارس دارد ، باید به تیم های پایه توجه بیشتری شود.

 خلیل صالحی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ، بیان داشت: فارس هم از نظر مربی و هم از نظر بازیکن بسیار توانمند است که با یک برنامه ریزی اصولی می توان  این رشته پرطرفدار  را از بحران نجات داد.

 وی تاکید کرد: نظارت بر کار باشگاه در تیم های پایه و مدارس فوتبال متاسفانه امروز مغفول مانده برای همین هم وقتی اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نوجوانان اعلام شد نامی از بازیکنان مستعد فارس وجود نداشت.  

مدیرعامل اسبق برق شیراز افزود: متاسفانه در این سال‌ها  هر کس از فوتبال نقد کرد چندی بعد به او سمت دادند، کجا چنین چیزی وجود دارد که به منتقدان امتیاز داده شود در حالی که باید معایب را بر طرف کرد.

صالحی بیان داشت: در فوتبال فارس برخی به  دنبال این هستند تا دیگری را تخریب کنند تا خودشان باشندکه این کار درستی نیست.

بازیکن اسبق تیم های برق شیراز و ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: متاسفانه این روزها اگر کسی هم دو کلام نقد منطقی کرد، فکر می کنند  باید او را کوبید و تنها چیزی که جایگاه ندارد نقد منصفانه است.

صالحی گفت: در فوتبال فارس، این تجربه تلخ را شاهد بوده‌ایم که اگر کسی به تیمی  نزدیک می شود نه از بابت کمک کردن است بلکه به خاطر کمک گرفتن حضور یافته و به جای اینکه منابع مالی بیاورد آمده تا منابع مالی را هم با خود ببرد، معلوم است که در این شرایط از نظر فوتبالی رشدی نخواهیم داشت و استعدادهای زیاد فوتبال فارس هم نابود خواهند شد.

به گزارش ایرنا، تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارد و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.

تیم فجر شهید سپاسی با انتخاب مدیرعامل و سرمربی و گرفتن تست از بازیکنان جوان، کارش را آغاز کرده است و به نظر می رسد فجری ها عزمی جدی برای حضور در رقابت های فوتبال دسته یک در فصل جدید دارند.

اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته است که هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده است.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha