درگیری عجیب و تکراری در مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور؛ زد و خورد از رینگ به کف سالن کشید+ فیلم

تهران- ایرنا- رقابت‌های کیک‌بوکسینگ (WKA) قهرمانی کشور، با درگیری عجیب و زد و خورد در داخل سالن برگزاری مسابقات همراه شد؛ با این حال رئیس هیات انجمن‌های رزمی استان خوزستان (میزبان مسابقات) معتقد است اتفاق خاصی نبوده و تنها ۲ دقیقه به طول انجامیده است!

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های کیک‌بوکسینگ (WKA) قهرمانی کشور که تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های رزمی است چند روز قبل به میزبانی خوزستان برگزار شد.

این مسابقات با درگیری شدید چندین نفر همراه شد و در نهایت به شکسته شدن شیشه و زد و خورد انجامید.

«علی آقاجری» رئیس هیات انجمن‌های رزمی استان خوزستان که میزبان این دوره از مسابقات بود در خصوص اتفاق رخ داده به ایرنا، گفت: اتفاق خاصی نبود و نمی‌دانم چرا امروز تا این حد به آن پرداخته می‌شود.

 وی افزود: اعضای تیم خرم‌آباد به رای داور اعتراض داشتند که موجب درگیری آنان با انتظامات سالن شد و در نهایت نیروی انتظامی ورود و سه نفر را دستگیر کرد!

آقاجری تصریح کرد: حتی یک قطره خون از انگشت کسی نیامد. این اتفاق چهارشنبه رخ داد و مسابقات تا جمعه شب به طول انجامید؛ اگر مشکلی بود، مسابقات تعطیل می‌شد.

وی افزود: گزارشات خود را به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارسال کردیم و قطعا نفرات خاطی به جلسه کمیته انضباطی دعوت می‌شوند.

رئیس هیات انجمن‌های رزمی استان خوزستان با تاکید بر توان بالای این استان در رشته‌های رزمی توضیح داد: هدف ما از میزبانی مسابقات، گسترش ورزش در سطح استان است و همواره توانسته‌ایم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در مسابقات کشوری انجمن کیک‌بوکسینگ فدراسیون که اواخر سال ۱۴۰۰ در خوزستان برگزار شد و آن رویداد نیز با حواشی روبه‌بود، گفت: در آن مسابقات اتفاقی رخ نداد!

این در حالی است که سطح درگیری و زد و خورد و اعتراضات در آن مسابقات نیز به حدی بوده که فدراسیون مجبور شده تا جام‌های قهرمانی تیم‌های برتر را چند روز بعد و در محل فدراسیون به نمایندگان استان‌های برتر اهدا کند!

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha