۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 84809915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نانوایی‌های ورامین به دستگاه کارت‌خوان هوشمند مجهز شدند

ورامین- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین گفت: روند تجهیز ۳۶۰ نانوایی در این شهرستان به کارت‌خوان هوشمند آغاز شده است و اجرای این طرح به جدیت پیگیری می‌شود.

حسن فیروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح خرید نان از طریق کارت‌خوان‌های هوشمند چند وقتی است کلید خورده و در این راستا اجرای این طرح در شهرستان نیز به جدیت توسط فرمانداری، دستگاه‌ها و ادارات مرتبط پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح تجهیز نانوایی‌ها به دستگاه کارت‌خوان هوشمند، آرد به صورت آزاد به نانوا تحویل داده می‌شود و پس از فروش نان به ازای هر تراکنش و بدون محدودیت، یارانه آن به حساب نانوا واریز خواهد شد.

فیروزی با بیان اینکه روند تجهیز ۳۶۰ نانوایی در شهرستان ورامین به کارت‌خوان هوشمند آغاز شده است، اظهار کرد: براساس این طرح نانوا باید به ازای سهمیه آردی که به او تعلق گرفته نان بفروشد و احتمال کاهش وزن چانه برای فروش بیشتر وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین گفت: رصد آرد و نان، رسیدن آرد و نان به دست مصرف کننده واقعی، جلوگیری از انحراف و ایجاد رقابت بین نانوایی‌ها برای افزایش کیفیت نان از مهمترین اهداف این طرح است.

وی با تأکید بر لزوم جلب رضایت‌مندی مردم در اجرای این طرح، افزود: همه مسئولان پای کار هستند و در تلاشیم با مدیریت و نظارت فضایی فراهم شود تا از قاچاق و هدر رفت یارانه‌ها جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha