۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84809005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ تن قیر رایگان به بخش دُرح سربیشه اختصاص یافت

بیرجند - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش مرزی دُرح شهرستان سربیشه برای اختصاص ۳۵۰ تن قیر رایگان به این بخش و یک دستگاه حمل زباله به شهر دُرح دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی نیکزاد روز شنبه در ادامه سفر به شهرستان سربیشه در خصوص درخواست اهالی منطقه مبنی بر مشکلات آب شرب منطقه درح، دستورات لازم را مبنی بر اختصاص اعتبارات لازم برای تامین آب شرب این منطقه صادر کرد و گفت: تامین اعتبارات لازم برای حل این مشکل پیگیری می شود.

وی در خصوص تامین اعتبار بند خاکی دُرح هم عنوان کرد: سه میلیارد تومان برای بند خاکی درح به سازمان منابع طبیعی استان اختصاص خواهد یافت.

سفر یکروزه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان جنوبی صبح امروز (شنبه) با استقبال استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان آغاز شد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه بازدید کرد.

بازدید از باند دوم درح - ماهیرود، برخی از محورهای روستایی بخش مود و سد تغذیه‌ای بندان از جمله برنامه‌های نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این سفر است.

مصوبات سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز عصر شنبه در نشستی در فرمانداری نهبندان، جمع بندی می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دهم و یازدهم خرداد امسال با همراهی جمعی از معاونان وزرا و مدیران کشوری به خراسان جنوبی سفر کرد و در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی و ظرفیت‌های شهرستان‌های غربی استان شامل طبس، فردوس، سرایان و بشرویه بازدید شد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha