۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84808851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار تکاب: ۳۵ کیلومتر از معابر این شهر خاکی است

مهاباد - ایرنا - شهردار تکاب گفت: ۳۵ کیلومتر از خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر این شهر خاکی و نیازمند ساماندهی و آسفالت است که اکنون معضل بزرگی برای عمران شهری به شمار می‌رود.

رزاق محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای ساماندهی و آسفالت این معابر خاکی یک هزار تن آسفالت نیاز است، افزود: هم اکنون در ۲۰ نقطه شهر تکاب کار عمرانی انجام می‌شود و آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی نیز از چند هفته قبل آغاز شده است.

وی اظهار کرد: ساماندهی کمربندی اصلی و پل قجور، احداث دروازه شهر و بوستان مسافر در وروری شهر از مسیر بیجار و نمادهای امام علی(ع) و امام حسین(ع) در میادین، لایروبی و احداث دیوار ساحلی در رودخانه‌های میانگذر از برنامه های عمرانی شهرداری تکاب در سال‌جاری است.

شهردار تکاب ادامه داد: عملیات تسطیح پل قجور با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار امسال اجرایی خواهد شد و برای ساماندهی آرامستان تکاب به لحاظ بهداشتی و ترافیکی و احداث خیابان در این محدوده و اتصال آن به خیابان شهید سردار عباس الطافی نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمدی اضافه کرد: طرح ساماندهی و توسعه اطراف آرامستان و خیابان های اطراف آن با تعریض معابر، احداث دیوار و ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی در حال اجراست و احداث بوستان بانوان در کوی زمزم شهر تکاب نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی گفت: بودجه شهرداری تکاب در سال‌جاری با افزایش بیش از ۲ برابری به ۶۴۰ میلیارد ریال رسیده که برای اجرای برنامه ها و طرح های عمران شهری نیازمند تحقق حداکثری بودجه امسال هستیم و تحقق بودجه نیز همراهی و مشارکت شهروندان را می‌طلبد.

شهردار تکاب: ۳۵ کیلومتر از معابر این شهر خاکی است

شهردار تکاب یادآور شد: این شهرداری با ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی و دیون و ۱۲۰۰ میلیارد ریال پرونده مفتوح قضایی مواجه است و همین امر موجب کُندی اجرای طرح‌های عمران شهری شده اما در همین شرایط حقوق کارگران و پرسنل شهرداری به موقع و با کمترین تاخیر پرداخت می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه اجرای سریع طرح‌های عمران شهری تکاب در فصل کاری مناسب، نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است، افزود: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تکاب بر این است تا هفته دولت در شهریور ماه امسال چند طرح مهم عمرانی و زیرساختی مهم تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.

وی تاکید کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی در شهر تکاب، اجرای برنامه‌های پیاده روی خانوادگی و جشن‌های محله‌ای در دستور کار جدی شهرداری قرار دارد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۴۷ هزار نفر از جمعیت آن در شهر سکونت دارند،  شهرداری تکاب در سال ۱۳۰۹ شمسی تاسیس شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha